Opracowanie wzoru graficznego, oraz wykonanie tablicy informacyjnej.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wspólnoty Mieszkaniowe: ul. Chopina 17-19, Chopina 18, ul. Kościuszki 8, ul. Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53 i Zmorskiego 19-21 w Sobótce
ZAPRASZAJĄ
Opracowanie plakatów informacyjnych.
do złożenia ofert cenowych na zaprojektowanie wzoru graficznego, wykonanie 12 szt. wielokolorowych plakatów informacyjnych o wymiarach: 297 mm x 420 mm dla ośmiu Wspólnot Mieszkaniowych projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 pn. „Rewitalizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Sobótce przy ul. Chopina 17-19, Chopina 18, Kościuszki 8, Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53, Zmorskiego 19-21” nr projektu: RPDS.06.03.02-02-0043/16.
II. Opis przedmiotu zamówienia
- Specyfika głównych wymagań
1.1) Zakres prac:
a) zaprojektowanie wzoru graficznego plakatu wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego, będący załącznikiem nr 13 do Umowy nr RPDS.06.03.02-02-0043/16-00 o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 „Obowiązki informacyjne beneficjenta” oraz załącznika nr 4 do zapytania ofertowego - Księgą Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020,
b) zatwierdzenie projektu u zamawiającego,
b) wykonanie plakatów informacyjnych,
1.2. Podstawowe obowiązki Wykonawcy zadania:
Plakaty mają zostać wykonane z materiału o odpowiedniej odporności na promienie UV i warunki atmosferyczne, zapewniające trwałość w okresie: do 30 listopada 2018 r.
1.3 termin wykonania plakatów: 25 lutego 2018 r.
- Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV - 31523200-0 – trwałe znaki informacyjne.
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 1,
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.
- Zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
IV. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
-
- Zarządca Nieruchomości – Stanisław Kordasz tel. 665 056 305.
V. Miejsce składania ofert i termin otwarcia
- Ofertę cenową należy złożyć w formie papierowej w siedzibie administratora nieruchomości tj. w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Opracowanie plakatów informacyjnych”. „Rewitalizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Sobótce przy ul. Chopina 17-19, Chopina 18, Kościuszki 8, Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53, Zmorskiego 19-21” - NIE OTWIERAĆ PRZED GODZ. 12:30 DNIA 15.02.2018.”
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 lutego 2018 r., godz. 12.00.
- Otwarcie ofert nastąpi 15 lutego 2018 r. o godz. 12:30 w siedzibie administratora nieruchomości tj. Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka pokój nr 4 budynek A.
VI. Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową netto i brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
KRYTERIUM – Cena (C) - 100%
Oferty nie podlegające odrzuceniu, będą oceniane w skali punktowej od 0 do 100 punktów. Zasady przyznawania odpowiedniej ilości punktów będą następujące:
gdzie:
Cn – cena minimalna,
Cb – cena w badanej ofercie
Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która otrzyma największą ilość punktów.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
VIII. Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Załączniki:
- Formularz ofertowo-cenowy.
- Wzór umowy.
- Załącznik nr 13 do Umowy o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 „Obowiązki informacyjne beneficjenta.”
- Księga Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 z 21 lipca 2017 r.
- Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wspólnoty Mieszkaniowe: ul. Chopina 17-19, Chopina 18, ul. Kościuszki 8, ul. Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53 i Zmorskiego 19-21 w Sobótce
ZAPRASZAJĄ
Opracowanie plakatów informacyjnych.
do złożenia ofert cenowych na zaprojektowanie wzoru graficznego, wykonanie 12 szt. wielokolorowych plakatów informacyjnych o wymiarach: 297 mm x 420 mm dla ośmiu Wspólnot Mieszkaniowych projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 pn. „Rewitalizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Sobótce przy ul. Chopina 17-19, Chopina 18, Kościuszki 8, Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53, Zmorskiego 19-21” nr projektu: RPDS.06.03.02-02-0043/16.
II. Opis przedmiotu zamówienia
- Specyfika głównych wymagań
1.1) Zakres prac:
a) zaprojektowanie wzoru graficznego plakatu wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego, będący załącznikiem nr 13 do Umowy nr RPDS.06.03.02-02-0043/16-00 o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 „Obowiązki informacyjne beneficjenta” oraz załącznika nr 4 do zapytania ofertowego - Księgą Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020,
b) zatwierdzenie projektu u zamawiającego,
b) wykonanie plakatów informacyjnych,
1.2. Podstawowe obowiązki Wykonawcy zadania:
Plakaty mają zostać wykonane z materiału o odpowiedniej odporności na promienie UV i warunki atmosferyczne, zapewniające trwałość w okresie: do 30 listopada 2018 r.
1.3 termin wykonania plakatów: 25 lutego 2018 r.
- Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV - 31523200-0 – trwałe znaki informacyjne.
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 1,
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.
- Zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
IV. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
-
- Zarządca Nieruchomości – Stanisław Kordasz tel. 665 056 305.
V. Miejsce składania ofert i termin otwarcia
- Ofertę cenową należy złożyć w formie papierowej w siedzibie administratora nieruchomości tj. w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Opracowanie plakatów informacyjnych”. „Rewitalizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Sobótce przy ul. Chopina 17-19, Chopina 18, Kościuszki 8, Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53, Zmorskiego 19-21” - NIE OTWIERAĆ PRZED GODZ. 12:30 DNIA 15.02.2018.”
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 lutego 2018 r., godz. 12.00.
- Otwarcie ofert nastąpi 15 lutego 2018 r. o godz. 12:30 w siedzibie administratora nieruchomości tj. Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka pokój nr 4 budynek A.
VI. Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową netto i brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
KRYTERIUM – Cena (C) - 100%
Oferty nie podlegające odrzuceniu, będą oceniane w skali punktowej od 0 do 100 punktów. Zasady przyznawania odpowiedniej ilości punktów będą następujące:
gdzie:
Cn – cena minimalna,
Cb – cena w badanej ofercie
Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która otrzyma największą ilość punktów.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
VIII. Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Załączniki:
- Formularz ofertowo-cenowy.
- Wzór umowy.
- Załącznik nr 13 do Umowy o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 „Obowiązki informacyjne beneficjenta.”
- Księga Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 z 21 lipca 2017 r.
- Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.
Sobótka, 07.02.2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wspólnoty Mieszkaniowe: ul. Chopina 17-19, Chopina 18, ul. Kościuszki 8, ul. Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53 i Zmorskiego 19-21 w Sobótce
ZAPRASZAJĄ
Opracowanie plakatów informacyjnych.
do złożenia ofert cenowych na zaprojektowanie wzoru graficznego, wykonanie 12 szt. wielokolorowych plakatów informacyjnych o wymiarach: 297 mm x 420 mm dla ośmiu Wspólnot Mieszkaniowych projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 pn. „Rewitalizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Sobótce przy ul. Chopina 17-19, Chopina 18, Kościuszki 8, Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53, Zmorskiego 19-21” nr projektu: RPDS.06.03.02-02-0043/16.
II. Opis przedmiotu zamówienia
- Specyfika głównych wymagań
1.1) Zakres prac:
a) zaprojektowanie wzoru graficznego plakatu wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego, będący załącznikiem nr 13 do Umowy nr RPDS.06.03.02-02-0043/16-00 o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 „Obowiązki informacyjne beneficjenta” oraz załącznika nr 4 do zapytania ofertowego - Księgą Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020,
b) zatwierdzenie projektu u zamawiającego,
b) wykonanie plakatów informacyjnych,
1.2. Podstawowe obowiązki Wykonawcy zadania:
Plakaty mają zostać wykonane z materiału o odpowiedniej odporności na promienie UV i warunki atmosferyczne, zapewniające trwałość w okresie: do 30 listopada 2018 r.
1.3 termin wykonania plakatów: 25 lutego 2018 r.
- Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV - 31523200-0 – trwałe znaki informacyjne.
- Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 1,
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik Wykonawcy);.
- Zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
IV. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
-
- Zarządca Nieruchomości – Stanisław Kordasz tel. 665 056 305.
V. Miejsce składania ofert i termin otwarcia
- Ofertę cenową należy złożyć w formie papierowej w siedzibie administratora nieruchomości tj. w sekretariacie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Opracowanie plakatów informacyjnych”. „Rewitalizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Sobótce przy ul. Chopina 17-19, Chopina 18, Kościuszki 8, Kościuszki 15, Mickiewicza 6, Mickiewicza 9, Świdnicka 53, Zmorskiego 19-21” - NIE OTWIERAĆ PRZED GODZ. 12:30 DNIA 15.02.2018.”
- Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 15 lutego 2018 r., godz. 12.00.
- Otwarcie ofert nastąpi 15 lutego 2018 r. o godz. 12:30 w siedzibie administratora nieruchomości tj. Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka pokój nr 4 budynek A.
VI. Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową netto i brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
KRYTERIUM – Cena (C) - 100%
Oferty nie podlegające odrzuceniu, będą oceniane w skali punktowej od 0 do 100 punktów. Zasady przyznawania odpowiedniej ilości punktów będą następujące:
gdzie:
Cn – cena minimalna,
Cb – cena w badanej ofercie
Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która otrzyma największą ilość punktów.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
VIII. Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
Załączniki:
- Formularz ofertowo-cenowy.
- Wzór umowy.
- Załącznik nr 13 do Umowy o dofinansowanie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 „Obowiązki informacyjne beneficjenta.”
- Księga Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 z 21 lipca 2017 r.
- Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Beata Syposz | 07-02-2018 14:32 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Agnieszka Bielecka | 07-02-2018 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 07-02-2018 14:32 |